Aqua Camp 2015 - UGE 32 - Holstebro

Hvad laver man på Aqua Camp?
Vi mødes hver morgen i svømmeklubbens klublokale (1. sal i Holstebro Badeland), hvor vi starter dagen på en sjov og anderledes måde.
Derefter er dagen delt op i moduler, hvor vi i løbet af ugen skal lave mange forskellige svømme- og landaktiviteter.
Vi slutter hver dag af i klublokalet, hvor vi vil samle op på dagens aktiviteter og der vil blive serveret frugt og evt. lidt sødt.
Aqua Camp ugen vil indeholde alsidige aktiviteter både i svømmehallen og i det fri (send meget gerne gode tanker om godt vejr til de højere magter).
I svømmehallen skal vi blandt meget andet beskæftige os med almindelig svømmeundervisning (så alle børnene kan blive super svømmere), livredningsaktiviteter, boldlege samt udsprings elementer.
På boldspilsbanen vil vi lave mange forskellige aktiviteter så som fangelege, mini-OL og lære børneførstehjælp. Børnene skal selv medbringe madpakke og drikkelse til hele dagen (der er mulighed for at opbevare madpakken på køl), dog serveres frugt og saftevand om eftermiddagen.
Da børnene er meget fysisk aktive, er det vigtigt, at madpakken er stor og sund. Vi spiser mad i klublokalet om formiddagen efter vi har svømmet og til middag i det fri, hvorfor det er en god ide at give børnene to madpakker med. Desuden skal børnene medbringe svømmetøj, håndklæde (evt. 2) samt tøj og sko til udendørs fysisk aktivitet (dvs. ingen sandaler eller klip klappere).

26.07.2015
03.08.2015 kl. 09.00 - 07.08.2015 kl. 15.00