I samarbejde med vores sponsor Sport 24 er der nu mulighed for at købe et dejligt sortiment af Holstebro svømmeclub tøj. Blusen ser sådan ud mens sponsortrykket ser sådan ud som på Helenas ryg. Forsiden vil også have et HSC logo påtrykt og evt dit navn hvis du ønsker det.

Udvalget kan du købe til særlig fordelagtige priser. Dit navn kan mod betaling trykkes på tøjet.

Hele udvalget kan ses ved at trykke på dette link, og desuden er der sat en gine op i HSC med t-shirt og shorts så i kan se tøjet på nært hold.

Især vil jeg gerne som noget nyt fremhæve muligheden for at få en lækker hoodie, noget jeg tror bliver en populær vare hos HSC's børn og unge.

Der kan i denne coronatid forekomme lidt længere leveringtider på noget af tøjet, da leverandørne også oplever forsinkelser.

Mod forevisning af dit digitale medlemskort kan du som medlem i HSC få 15 % rabat på svømmerelaterede vare der i forvejen ikke nedsatte. Gælder dog ikke klubtøjet da vi allerede her får en speciel fordelagtig pris.

Sådan finder du dit digitale medlemskort:

Log på Holstebro svømmeclubs hjemmeside, lige som når du skal tilmelde dig en ny sæson.

Herefter tryk på mine tilmeldinger

Ikonet ud for dit navn indeholder medlemskortet.

Jeg har selv gemt et "screenshot" som et billede på min telefon.

Når du fremviser dette kort i Sport 24 får du 15% rabat på svømmerelaterede varer, men også på andre ting som kan relaterer til svømmetræning som f.eks. indendørssko/træningssko og samt yoga-/vægt-/træningsgrej.

OL PARTNERE