Kender du Martin?

Martin har arbejdet i Holstebro Svømmeclub i nogle år som årgangstræner for de mellemstore konkurrencesvømmere.

Martin har bosat sig i Holstebro med sin kæreste Louise og uddannet sig til fysioterapeut, en uddannelse har færdiggjorde for et par uger siden.
Martin har selv været konkurrencesvømmer i rigtig mange år, omend i Silkeborg Svømmeklub hvor han oprindeligt stammer fra.

Martin er blevet ansat i et barselsvikariat som breddechef sideløbende med årgangstrænerjobbet.
Så fremover er det Martins glad ansigt det du møder når du eller dine børn kommer til svømning.

Hvis du har spørgsmål eller har brug for hjælp så tag fat i Martin. Han kan træffes i klubben de fleste dage på kontoret på 1. sal, på mail hsc@hsc-holstebro.dk eller på telefon: 21 84 56 75. Indtal eventuel en besked hvis telefonen ikke lige bliver taget, så vender vi tilbage hurtigst muligt.

Sig hej til Martin - han er en flink fyr og vil gerne hjælpe.

OL PARTNERE